Από την Διεύθυνση Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας Π.Ε. Σερρών, ανακοινώνεται ότι οι δικαιούχοι Δελτίων Μετακίνησης ΑμεΑ έτους 2021, μπορούν να υποβάλλουν την αίτησή τους για τη χορήγηση (ανανέωση ή νέα έκδοση) του πάσο τους, έως τις 31/10/2021.


Συγκεκριμένα, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στα ΚΕΠ των Δήμων τους, καθώς και στα γραφεία 107 ή 103 της Π.Ε. Σερρών.

Οι αιτήσεις, συνοδευόμενες από τα σχετικά δικαιολογητικά (αίτηση, υπεύθυνη δήλωση, αντίγραφο βεβαίωσης αναπηρίας 67% και άνω, φωτοτυπία αστυνομικής ταυτότητας, φωτοτυπία τελευταίου εκκαθαριστικού σημειώματος 2020 και σε περίπτωση νέας κάρτας δύο φωτογραφίες ή τρεις αν δικαιούται συνοδό), θα κατατίθενται κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού.

Συγκεκριμένα το πρόγραμμα για τους δικαιούχους του Δήμου Σερρών έχει ως εξής :

-Στα γραφεία 107 & 103 της Π.Ε. Σερρών οι δικαιούχοι που το επίθετό τους αρχίζει από Α έως Κ

-Στα ΚΕΠ του ΔΔ Σερρών οι δικαιούχοι που το επίθετό τους αρχίζει από Λ έως Ω

Τηλ. Επικοινωνίας : 23213 50 372 – 313 – 353 – 372 (Π.Ε. Σερρών)
23213 50 030 – 017 (ΚΕΠ Σερρών)

Για τους δικαιούχους των υπόλοιπων Δήμων θα δίδεται σχετική ενημέρωση από τα κατά τόπους Κ.Ε.Π.

Διαβάστε επίσης: