Η βραβευμένη με Silver Award στα Tourism Awards 2019 καμπάνια τουριστικής προβολής για τον Τουρισμό Ιστορικής Μνήμης, διευρύνεται γεωγραφικά και χρονικά.

Μετά τη Θεσσαλονίκη και το Κιλκίς που προέβαλλαν διεθνώς τα μνημεία πολέμου, τα πεδία μαχών και τα πολεμικά μουσεία τους, στο πρόγραμμα εντάσσεται και η Περιφερειακή Ενότητα Σερρών.

Η καμπάνια έχει τίτλο «Σέρρες – η πόλη της φωτιάς», χαρακτηρισμός που αποδόθηκε από τον Σερραίο συγγραφέα Γιώργο Καφταντζή στο βιβλίο του «Ιστορία της Πόλεως Σερρών και της Περιφέρειάς της», μετά την αναγέννηση που ακολουθούσε κάθε καταστροφή της πόλης.

Καθ’ όλη τη διάρκεια της μακραίωνης ιστορίας τους, οι Σερραίοι συμμετείχαν σε όλες τις μάχες που δόθηκαν στην περιοχή τους, γεγονός που αποδεικνύουν τα πολύ ενδιαφέροντα μνημεία της περιοχής.

Οι μάχες στην αρχαία Αμφίπολη, οι Βυζαντινές οχυρώσεις, ο ρόλος των Σερρών στην Ελληνική Επανάσταση του 1821, ο Μακεδονικός Αγώνας, οι Βαλκανικοί Πόλεμοι, τα κοιμητήρια του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου, τα Οχυρά της Γραμμής Μεταξά Ρούπελ και Ιστίμπεη, τα Μνημεία των Κερδυλλίων, παρουσιάζονται σε τουριστικούς επαγγελματίες και δημοσιογράφους της Ελλάδας και του εξωτερικού, με στόχο την ένταξή τους σε προγράμματα πολιτιστικού ενδιαφέροντος.

Το πληροφοριακό υλικό για την καμπάνια «Σέρρες – η πόλη της φωτιάς» είναι διαθέσιμο σε μορφή παρουσίασης power point στα ελληνικά και τα αγγλικά ενώ σχεδιάστηκαν ήδη οι πρώτες προτεινόμενες διαδρομές.

Η ολοκληρωμένη καμπάνια “War Memorial Tourism” διοργανώνεται από την Pass Partout – Tourism Marketing σε συνεργασία με την ΑΝ.Ε.ΣΕΡ. (Αναπτυξιακή Εταιρεία Σερρών), την Περιφερειακή Ενότητα Κιλκίς και τον Οργανισμό Τουριστικής Προβολής & Μάρκετινγκ Ν. Θεσσαλονίκης, υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.

Πηγή: tornosnews.gr

Διαβάστε επίσης: