serreslife

Θέμα ολίγων ημερών είναι η δυνατότητα έκδοσης ηλεκτρονικού εισιτηρίου από το ΚΤΕΛ Ν. Σερρώνδηλώνει στο «Σ.Θ.» ο πρόεδρος του Ηλίας Παπαγεωργίου. Στη συνέντευξη που μας παραχώρησε προχωρά σε μία αποτίμηση της λειτουργίας του νέου σύγχρονου σταθμού στην οδό Απαμείας η οποία δεν απέφερε τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Ο Ηλίας Παπαγεωργίου περιγράφει στους στόχους της νέας διοίκησης του ΚΤΕΛ ενώ παραθέτει συγκριτικά στοιχεία σύμφωνα με τα οποία η επιβατική κίνηση είναι πεσμένη κατά 15% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του Μαρτίου του 2014.

Από πότε αναλάβετε τα ηνία της διοίκησης του ΚΤΕΛ Ν. Σερρών;

Από τις 15/12.2014 ανέλαβε νέα διοίκηση στο ΚΤΕΛ Ν. Σερρών. Πρόεδρος είναι ο υποφαινόμενος Ηλίας Παπαγεωργίου, αντιπρόεδρος ο Μιχάλης Βενέτης και μέλη οι Δημήτρης Χατζόπουλος, Nίκος Στοϊκος, Θεόδωρος Παπαδόπουλος, Παναγιώτης Ομιλιάδης και Συμεωνίδης Θεόφιλος.

Κάντε μία αποτίμηση της λειτουργίας στο νέο σταθμό της οδού Απαμείας;

Η αποτίμηση δεν είναι θετική και αυτή που όλοι θα περιμέναμε. Για τον λόγο αυτό αναζητούμε τρόπους και πήραμε διάφορες αποφάσεις προκειμένου να αυξήσουμε τη επιβατική κίνηση. Με την δημιουργία του νέου σύγχρονου σταθμού Υπεραστικών λεοφορείων( επίβασης, αποβίβασης αναμονής επισκεπτών,πρακτορείο και έκδοσης εισιτηρίων) που βρίσκεται στη οδό Απαμείας συμβάλλαμε καθοριστικά στην αποσυμφόρηση της κυκλοφορίας στο κέντρο της πόλης αφού καταργηθήκαν τα πρακτορεία στον οδό Κερασούντος και σταδιακά καταργήθηκε και το πρακτορείο Ηράκλειας- Σιδηροκάστρου- Νιγρίτας. Όμως η απόφαση μας αυτή είχε ως αποτέλεσμα να μην προτιμά το επιβατικό κοινό όσο θα θέλαμε το ΚΤΕΛ για τις μετακινήσεις του.

Καταργήθηκε ολοκληρωτικά το πρακτορείο της οδού Κομνηνών; Για ποιούς λόγους χρησιμοποιείται;

Χρησιμοποιείται σαν αφετηρία για πέντε λεπτά για τα λεοφορεία πριν την αναχώρηση για Νιγρίτα και Κουμαριά. Όλα τα άλλα λεοφορεία είναι διερχόμενα.

Η αποπληρωμή των μαθητικών δρομολογίων γίνεται με συνέπεια;

Η αποπληρωμή των μαθητικών δρομολογίων βρίσκεται σε πολύ καλό δρόμο. Δεν αντιμετωπίζουμε τα προβλήματα που υπήρχαν στο παρελθόν. Αρκεί να σας πω ότι μέχρι τώρα τέλη Μαρτίου έχει εξοφληθεί και ο μισός Φεβρουάριος του 2015. Για το πρόγραμμα «συγκοινωνία» έχουμε μία μικρή οφειλή η οποία εξυπηρείται σε διακανονισμό με τους Δήμους

Από πότε καθιερώθηκε η γραμμή για την Θράκη και ποιους εξυπηρετεί;

Τα δρομολόγια προς τη Θράκη ξεκίνησαν τον Μάρτιο του 2013. Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι. Υπάρχει μία πληρότητα περίπου 90% στα δρομολόγια. Απευθυνόμαστε κυρίως στους φοιτητές τους οποίους εξυπηρετούμε σε συνεργασία με τα ΚΤΕΛ Αλεξανδρούπολης, Ροδόπης και Ξάνθης. Υπήρχαν αιτήματα από τους γονείς των φοιτητών για την καθιέρωση αυτής της γραμμής αλλά και εργαζομένους που μετακινούνται προς την Αλεξανδρούπολη και αντίστροφα . Καθιερώσαμε την γραμμή αυτή με δύο δρομολόγια κάθε Παρασκευή και κάθε Κυριακή και είμαστε ικανοποιημένοι απόλυτα.

Ποιες οι επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης για το ΚΤΕΛ Ν. Σερρών το τελευταίο διάστημα;

Το διάστημα πριν από τις Εθνικές εκλογές είχαμε μία μείωση της τάξης του 6-7% στο επιβατικό κοινό και σε σχέση με τον περσινό Μάρτιο υπάρχει μία μείωση της τάξης του 15% στην επιβατική κίνηση.

Ποιοι είναι οι στόχοι της νέας διοίκησης;

Θέλουμε να εξυπηρετήσουμε το επιβατικό κοινό καλύτερα σε όλους τους τομείς. Να δημιουργήσουμε νέες γραμμές που να έχουν ζήτηση όπως η γραμμή προς την Θράκη. Να συρρικνώσουμε τα έξοδα μας και να προσελκύσουμε το επιβατικό κοινό να επισκέπτεται το νέο σύγχρονο σταθμό στην οδό Απαμείας.Για τον λόγο αυτό έχουμε βγάλει προσφορά το εισιτήριο προς θεσσαλονίκη στα 14 ευρώ μετ΄επιστροφής. Προσπαθούμε συνεχώς να βελτιώνουμε τις υπηρεσίες μας στο κοινό, οι μέτοχοι του ΚΤΕΛ έχουν προχωρήσει στην αντικατάσταση του στόλου τους κατά 60-70%. Οι γραμμές μας προς την Αθήνα και την θεσσαλονίκη κινείται σταθερά, δεν υπάρχει περικοπή δρομολογίων εκτός από τους καλοκαιρινούς μήνες. Τα λεοφορεία στις γραμμές της θεσσαλονίκης και των Αθηνών έχουν Fri wi-fi. Επόμενος στόχος μας είναι να αξιοποιήσουμε μία έκταση 16 στρεμμάτων κάτω από την αεροφέγυρα ώστε να δημιουργηθεί ένας χώρος στάθμευσης του στόλου των λεοφορείων , να δημιουργηθεί συνεργείο και να μπορέσουμε να μεταφέρουμε τα πλυντήρια μας στο χώρο ώστε κάθε μέτοχος να μπορεί να ασχολείται με την καλύτερη και φθηνότερη συντήρηση του αυτοκινήτου του. Επίσης θέλω να σας ενημερώσω ότι θέμα ημερών είναι η έκδοση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου για να μπορεί πλέον ο φοιτητής να εκδίδει το εισιτήριο του από το κινητό του τηλέφωνο ή το διαδίκτυο.

Του Δημητρίου Γ. Νάτσιου

Διαβάστε επίσης: