tilefona.jpgΧρήσιμες συμβουλές από την ΕΠΚΑΣ elvima.gif
Πρόστιμα ύψους 1.350.000 ευρώ για παραβάσεις διατάξεων περί προστασίας καταναλωτή στον κλάδο της εναλλακτικής σταθερής τηλεφωνίας επέβαλλε το υπουργείο Ανάπτυξης σε έξι εταιρείες, ύστερα από καταγγελίες καταναλωτών που υποβλήθηκαν από τον Οκτώβριο του 2007 έως το Μάρτιο του 2008. Πρόκειται για υποθέσεις που εταιρείες ενεργοποιούσαν τηλεφωνικές συνδέσεις χωρίς τη συγκατάθεση των καταναλωτών, καθυστερούσαν να ενεργοποιήσουν συνδέσεις αλλά υπήρχαν και περιπτώσεις που παραπλανούσαν τους καταναλωτές σχετικά με τη διαθεσιμότητα των υπηρεσιών τους. Σύμφωνα μάλιστα με τον Υφυπουργό Ανάπτυξης κ. Γιώργο Βλάχο και τον Γενικό Γραμματέα Καταναλωτή κ. Γιάννης Οικονόμου: «Σε ορισμένες μάλιστα περιπτώσεις παρατηρήθηκε από τη πλευρά ορισμένων διάθεση ακραίας εκμετάλλευσης καταναλωτών, που είτε λόγω ηλικίας, είτε λόγω μη εξοικείωσης με τις υπηρεσίες αυτές ήταν σε προφανή αδυναμία να αξιολογήσουν σωστά αυτά που τους παρουσιάζουν οι εκπρόσωποι των εταιριών.»
Αναλυτικά τα πρόστιμα:
Στη FORTHNET 280.000 ευρώ (καθυστέρηση ενεργοποίησης και παραπλάνηση σχετικά με την διαθεσιμότητα της υπηρεσίας), στην HELLAS ON LINE 160.000 ευρώ (καθυστέρηση ενεργοποίησης και ενεργοποίηση χωρίς τη συγκατάθεση του καταναλωτή), στην ON TELECOMS 270.000 ευρώ (καθυστέρηση ενεργοποίησης και ενεργοποίηση χωρίς τη συγκατάθεση του καταναλωτή καθώς και παράβαση σε ότι αφορά στην παράδοση αντιγράφου σύμβασης), στην TELEDOME 200.000 ευρώ (καθυστέρηση ενεργοποίησης και ενεργοποίηση χωρίς τη συγκατάθεση του καταναλωτή),στην TELLAS 130.000 ευρώ (ενεργοποίηση χωρίς τη συγκατάθεση του καταναλωτή και καθυστέρηση ενεργοποίησης) και στη VIVODI 310.000 ευρώ (ενεργοποίηση χωρίς τη συγκατάθεση του καταναλωτή και καθυστέρηση ενεργοποίησης).
Η Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Σερρών συμβουλεύει τους καταναλωτές να καταγγέλλουν με έγγραφη αίτησή τους (μέσω fax) τη σύμβαση με την εταιρεία σταθερής τηλεφωνίας σε περίπτωση που δεν εφαρμόζονται αυτά που έχουν συμφωνηθεί:
-να ζητούν τη διακοπή της υπηρεσίας, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.
-να καταβάλουν το ποσό που αναγνωρίζουν για τις υπηρεσίες που έλαβαν.
-να μην καταβάλλουν την ποινή που – καταχρηστικά - προβλέπουν οι εταιρείες, ως πρόστιμο για τη διακοπή των υπηρεσιών.
-να δηλώνουν την επιφύλαξή τους για την ζημία που έχουν υποστεί από την πλημμελή παροχή υπηρεσιών και να ζητούν αποζημίωση.
-να κοινοποιούν την αίτησή τους στην Ε.Π.ΚΑ.Σ. ( Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.Αυτό το ηλεκτρονικό μήνυμα προστατεύεται από spam bots, θα πρέπει να έχετε ενεργοποιημένη τη Javascript για να το δείτε ) καθώς και στην ΕΕΤΤ ( Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.Αυτό το ηλεκτρονικό μήνυμα προστατεύεται από spam bots, θα πρέπει να έχετε ενεργοποιημένη τη Javascript για να το δείτε ).

Διαβάστε επίσης:


Who's Online

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται την ιστοσελίδα μας 310 επισκέπτες

antallaktikaonline 300x200