«Με στόχο τη μείωση του όγκου των απορριμμάτων που οδηγείται στον ΧΥΤΑ, ο Δήμος Σερρών τοποθετεί 220 κίτρινους κάδους σε υπηρεσίες του Δήμου  σε επιχειρήσεις και σε σχολεία, που έχουν αυξημένη  χρήση καθαρού λευκού χαρτιού» δήλωσε σε συνέντευξη τύπου ο Δήμαρχος Σερρών Πέτρος Αγγελίδης την Πέμπτη 2 Μαΐου 2019 παρουσία του Αντιδημάρχου Καθαριότητας Χράπα Παντελή.

Το χαρτί θα μεταφέρεται με ειδικά διαμορφωμένο απορριμματοφόρο κιτρίνου χρώματος.

Οι κίτρινοι κάδοι προϋπολογισμού 10.000 Ευρώ  χρηματοδοτούνται από ιδία έσοδα του Δήμου.

Οι οδηγίες για ορθή ανακύκλωση χαρτιού στους κίτρινους κάδους είναι οι εξής, επισήμανε ο Αντιδήμαρχος Καθαριότητας Χράπας Παντελής:

ΠΕΤΑΜΕ:
Μόνο καθαρό χαρτί, τετράδια, βιβλία, τηλεφωνικούς καταλόγους, περιοδικά, εφημερίδες, έντυπα, χαρτί περιτυλίγματος, χάρτινες σακούλες.

ΔΕΝ ΠΕΤΑΜΕ:
Λερωμένα χαρτιά από λάδια, χαρτί που έχει συνδυαστεί με άλλα υλικά (αλουμίνιο, πλαστικό) ρυπασμένα χαρτιά, πλαστικοποιημένα χαρτιά, κυρωμένο χαρτί, χαρτοπετσέτες, χαρτιά υγείας, χαρτιά κουζίνας, χαρτομάντιλα.

Υπενθυμίζεται  επίσης ότι κατά τη διάρκεια της δημαρχιακής  θητείας 2011-2019  του Πέτρου Αγγελίδη , για τη βελτίωση του τομέα της καθαριότητας και της διαχείρισης των απορριμμάτων,  με στόχο την προστασία του περιβάλλοντος και την καλύτερη παροχή υπηρεσιών στους δημότες, διατέθηκαν 2.265.000 ευρώ για προμήθειες και έργα.
Συγκεκριμένα ο Δήμος Σερρών :

 α. Προμηθεύτηκε

  • Επτά (7) απορριμματοφόρα
  • Τέσσερα (4) ηλεκτροκίνητων οχημάτων για την καθαριότητα των πεζοδρόμων.
  • 3.600 κάδους σύμμικτων απορριμμάτων
  • 500 κάδους ανακύκλωσης.
  • 150 κάδους κομποστοποίησης
  • 30 καμπάνες για γυάλινα αντικείμενα.
  • 220 κίτρινους κάδους για καθαρό χαρτί.

β. Τοποθέτησε:

  • 3 υπόγειους συμπιεζόμενους κάδους στο κέντρο της πόλης
  • 34 κοντέινερς σε χωριά και οικισμούς για την εναπόθεση ογκωδών αντικειμένων

 γ.Λειτούργησε

  • το πρώτο άτυπο πράσινο σημείο στο αμαξοστάσιο

δ. Δημιούργησε

  • το οικολογικό θεσμό ECO FESTIVAL

ε.  Αποκατέστησε

  • Τους  ΧΑΔΑ Κωνσταντινάτου – Προβατά –  Α. Βροντού   

Από το γραφείο τύπου

Διαβάστε επίσης: