Έκπληξη μας προκάλεσε ο τρόπος που απάντησε ο Πρόεδρος της ΛΑΜΣ κ.Μάριος Ζίχναλης στο δημοσίευμα του κ.Τάσου Χανλίογλου καθώς η απάντηση σχετικά στις κατηγορίες του κ.Χανλίογλου, έχει αρκετή δόση ειρωνείας.
Εκφράσεις του τύπου
-από κάποιον κύριο που επικαλείται την ιδιότητα του θεματοφύλακα (έχει όνομα ο κύριος και ότι γράφει το γράφει επώνυμα. Επίσης οι επισημάνσεις και τα “κατηγορώ του” περιέχουν το Θεσμικό χαρακτήρα όσων κατονομάζει και όχι σε προσωπικό επίπεδο)
-Σε καλούμε στις εγκαταστάσεις μας. καφές κερασμένος από εμάς. (ασχολίαστο…)
Δεν ταιριάζουν στον Πρόεδρο της ΛΑΜΣ κ.Ζίχναλη!
Και το χειρότερο;;
Επικροτεί τέτοιους είδους δημοσιεύματα και ο Δήμαρχος καθώς όπως παρατηρήσαμε έκανε like στην απάντηση του.

Με περίσσιο ζήλο η απάντηση σας κ.Ζίχναλη και αναρωτιόμαστε αν απορρέει από την έμμεση εμπλοκή σας στη “Συμμαχία Σερραίων” γιατί πρώτη φορά παρατηρούμε τέτοιου είδους δημοσιεύματα από εσάς…
Δε σας είχαμε συνηθίσει έτσι!
Διαβάστε όλη την απάντηση του κ.Ζίχναλη στο δημοσίευμα του κ.Χανλίογλου
Πολύς λόγος έγινε από κάποιον κύριο που επικαλείται την ιδιότητα του θεματοφύλακα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, για συγκαλυμμένους αγώνες πίσω από το προσωπείο διοργανώσεων track day στο Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών δηλαδή για διοργάνωση από κάποιους παράνομων αγώνων στο Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών. Ποιο συγκεκριμένα ο εν λόγω κύριος κατηγορεί το Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών ότι συμμετείχε ως συν διοργανωτής σε μασκαρεμένη όπως την αποκαλεί εκδήλωση που έγινε την Κυριακή 19/ Φεβρουαρίου /
2022.
Ας δούμε όμως τι σημαίνει αγώνας και τι σημαίνει track day ( σε ελεύθερη μετάφραση ημέρα πίστας). Σε έναν αγώνα υπάρχουν κατηγορίες και κατάταξη εκκίνησης η περίφημη σχάρα εκκίνησης. Η κατάταξη της εκκίνησης γίνεται σύμφωνα με χρονομετρημένα που έχουν γίνει πριν τον αγώνα ανά κατηγορία και η εκκίνηση δίνεται από στάση των οχημάτων στην σχάρα εκκίνησης με το άναμμα του φανού εκκίνησης ή με το πέσιμο της καρό σημαίας των αγόνων. Φυσικά και τερματισμός γίνεται με το πέσιμο της καρό σημαίας και με το άναμμα του φανού τερματισμού. Ένας αγώνας πρέπει να είναι αδειοδοτημένος από την ομοσπονδία του αθλήματος και τον διέπει ο κανονισμός του αθλήματος. Συνήθως ένας αγώνας ανήκει σε κάποιο προκηρυγμένο πρωτάθλημα ή κύπελλο. Φυσικά το προσωπικό διαιτησίας ενός αγώνα είναι όλοι πτυχιούχοι.
Το track day δεν είναι αγώνας και είναι κάτι που γίνεται σε όλες τις πίστες του κόσμου. Αυτό σημαίνει ότι:
- Δεν υπάρχουν κατατακτήρια χρονομετρημένα.
- Δεν υπάρχουν θεσμοθετημένες κατηγορίες. Βεβαίως οι διοργανωτές πολλές φορές χωρίζουν τους έμπειρους από τους μη έμπειρους για λόγους ασφαλείας.
- Δεν υπάρχει εκκίνηση από στάση οχημάτων.
- Δεν υπάρχει σχάρα εκκίνησης.
- Δεν ανήκει σε κανένα προκηρυγμένο κύπελλο ή πρωτάθλημα.
Επίσης θα πρέπει να τονίσουμε ότι το Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών δεν συμμετέχει και δεν διοργανώνει ποτέ αγώνες ή οτιδήποτε άλλο που έχει σχέση με διοργάνωση. Συντηρεί και διαχειρίζεται τον χώρο και τον παραχωρεί προς χρήση με συμβόλαιο σε κάθε χρήστη.
Ας δούμε όμως τι έγινε στην εν λόγο μασκαρεμένη κατά τον αγαπητό μας θεματοφύλακα, διοργάνωση.
Φυσικά και δεν υπήρξαν κατατακτήριες, Δεν υπήρξε εκκίνηση από στάση οχημάτων. Το track day ξεκίνησε με το αυτοκίνητο του πλοηγού να γυρνάει τουλάχιστον 9 γύρους ώστε να δήξει τα πατήματα της πίστας στους συμμετέχοντες και όλα τα οχήματα πέρασαν στον χώρο της πίστας από την pit lane και όχι από σχάρα εκκίνησης.
Οι δε πλακέτες ( όχι κύπελλα) που δόθηκαν στους συμμετέχοντες ήταν αναμνηστικές για την συμμετοχή τους στο track day.
Φυσικά δεν υπήρχε αλυτάρχης δεν υπήρχαν αγωνοδίκες και τεχνικός έφορος, εφόσον δεν υπήρχε αγώνας. Το προσωπικό όμως που διαχειρίστηκε το track day ήταν όλοι έμπειροι κριτές της ΛΑΜΣ με εκατοντάδες ώρες διαιτησίας σε αγώνες Ελληνικούς και διεθνείς αλλά και σε track day.
Ο κύριος αυτός αναφέρετε επίσης σε πλημμελή μέτρα ασφαλείας στο Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών. Αναρωτιέται που ήταν το πυροσβεστικό όχημα. Βεβαίως τον ενημερώνουμε ότι κανένας δεν έχει δικαίωμα να έχει ένα δημόσιο πυροσβεστικό όχημα να περιμένει. Επίσης θα πρέπει να γνωρίζει ότι το Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών διαθέτει επαρκεί μέσα πυρόσβεσης κάτι που πιστοποιείται και από την αδειοδότησή του. Ενώ τα στελέχη της ΛΑΜΣ διαθέτουν μεγάλη εμπειρία αλλά και κατέχουν πτυχία πυρόσβεσης και απεγκλωβισμού. Σχετικά με την αναφορά του σε έλλειψη πραγματικού γερανού από τον χώρο, τον ενημερώνω ότι το Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών διαθέτει δικό του όχημα περισυλλογής οχημάτων το οποίο καλύπτει με μεγάλη επιτυχία διεθνείς και παγκοσμίου επιπέδου διοργανώσεις. Το Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών είναι από τους πλέον ασφαλείς χώρους ( αυτό πιστοποιείται κάθε χρόνο από τους αρμόδιους φορείς) και ποτέ στην εικοσιπεντάχρονη ιστορία του δεν υπήρξε ατύχημα με σοβαρό τραυματισμό ή θάνατο με αυτοκίνητο. Άλλωστε η ασφάλεια του χώρου του Αυτοκινητοδρομίου Σερρών δεν αμφισβητήθηκε ούτε από το τελευταίο δικαστήριο ( πριν λίγες ημέρες) που έγινε για ένα ατύχημα σε αγώνα μοτοσυκλέτας.
Βεβαίως ο εν λόγο όψιμος θεματοφύλακας και εμπνευστής των πάντων στο τέλος της επιστολής του τα βάζει και με την αγαπημένη του ΛΑΜΣ που και αυτή είναι ένα από τα δημιουργήματά του. Τον ενημερώνουμε ότι η ΛΑΜΣ ως αθλητικό σωματείο ουδέποτε έκανε τίποτε άλλο εκτός από αθλητικά γεγονότα.
Αγαπητέ Τάσο, εμείς στην ΛΑΜΣ παραβλέπουμε το γεγονός ότι είσαι το μοναδικό μέλος της που αποπέμφθηκε ( αλήθεια γιατί ; ) Επίσης παραβλέπουμε ότι είσαι το μοναδικό πρώην μέλος που έσυρες το Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών σε δικαστήρια και μάλιστα με χρηματικές διεκδικήσεις. Σε καλούμε στις εγκαταστάσεις μας να μα πεις ωραίες ιστορίες του χθες που έζησες να μας πεις για αγώνες για τα track day στην Monza το μακρινό ΄77 να μας πεις με πόσα κυβικά αδρανή υλικά έγινε η πίστα καρτ της ΛΑΜΣ, για τις πρώτες κερκίδες που έβαλες στο Αυτοκινητοδρόμιο με δικά σου χρήματα, για τους πολύωρους αγώνες και τόσα άλλα.
Ο καφές κερασμένος από εμάς.
Διαβάστε επίσης:
-
Και ο μήνας έχει εννιά..
Γνωστοί, φίλοι, κάτι ξαδέρφια κάτι μπατζανάκια, επενδυτές, αγωνιούν μη τυχόν και αποδειχθεί ότι ο Δήμαρχος Σερρών δεν έπραξε τα δέοντα για την άμεση αποκατάστασ...